سوالات متداول

1: آیا امکان انتقال لایسنس از یک سیستم به سیستم دیگر وجود دارد؟

کمپانی های مختلف قوانین مختلفی دارند و برای بعضی لایسنس ها قابلیت انتقال از یک سیستم به سیستم دیگر وجود دارد ولی برای همه لایسنس ها به این شکل نیست.

با توجه به گستردگی محصولات لطفا قبل از خرید با کارشناس فروش (09119003762 - 09112802070) مشورت نمایید تا اطلاعات صحیح در اختیارتان قرار گیرد.

به عنوان مثال در حال حاضر برای برخی از محصولات مایکروسافت این قابلیت وجود دارد ولی برای کسپرسکی امکان دارد که برای لایسنس شما مشکل ایجاد شود که البته آن هم توسط تیم پشتیبانی قابل پیگیری و برطرف شدن میباشد.


2: آیا محصولی که خریداری کرده ام را می توانم در کشور دیگری استفاده نمایم؟

این موضوع بستگی به محصول مورد نظر برای خرید دارد و برای هر یک از محصولات شرایط متفاوتی وجود دارد،

به همین خاطر در صورت نیاز به محصولی که در کشور مد نظر شما به درستی کار کند، حتما قبل از خرید با کارشناسان و مشاورین ما موضوع را مطرح نمایید (واحد فروش - 09119003762 - 09112802070) تا خرید صحیح انجام شود و بهترین انتخاب به شما ارایه گردد.

لایسنس اینترنشنال برای همه محصولات قابل ارایه بوده ولی قبل از خرید باید هماهنگی صورت پذیرد.

به عنوان مثال:

محصولات کسپرسکی مبنی بر اینکه خریدار در منطقه خاورمیانه میباشد، تحویل میگردد ولی در صورت نیاز به استفاده خارج از محدوده خاورمیانه، با هماهنگی با کارشناسان فروش (09119003762 - 09112802070) این امر مقدور میباشد.


3: آیا می توانم از لایسنس چند کاربره در بازده زمانی متفاوت استفاده نمایم؟

خیر به تعداد کاربر ها باید لایسنس را رجیستر نمود، چون هر کد اکتیو مختص یک کاربر می باشد.


4: در صورت گم کردن لایسنس محصول چه کاری باید انجام بدهم؟

مسئولیت نگهداری از لایسنس، سریال یا کد فعالسازی محصولاتی که خریداری میگردد، به عهده خریدار میباشد.

در صورتیکه لایسنس شما به دلیل کم توجهی در نگهداری از آن توسط شخص دیگری استفاده شود ، در صورت استفاده بیشتر از حد مجاز توسط کمپانی ارایه دهنده مسدود میگردد.

آنچه که وظیفه ما میباشد، این است که در صورتیکه مشترک ما، لایسنس، سریال یا کد فعالسازی خود را گم کرده باشد، آنرا مجددا برای ایشان ارسال کنیم.

در صورت مواجهه با چنین مشکلی میتوانید درخواست ارسال مجدد بدهید (واحد پشتیبانی 24 ساعته -  09035424385)

در کمتر از 24 ساعت اطلاعات محصول خریداری شده، مجددا بصورت کامل برای خریدار ارسال میگردد.


5: یوزر نیم و پسوردی که هنگام رجیستر دریافت میکنم را کدام قسمت نرم افزار وارد کنم؟

این مورد به ورژن نرم افزار بستگی دارد، در ورژن های 9 و 10 احتیاج به یوزر نیم و پسورد نمی باشد و فقط با وارد کردن لایسنس کی اکتیو می شود ولی در ورژن های 7 و 8 خلاف این می باشد و فقط با یوزر نیم و پسورد اکتیو می شود.